Wednesday, May 12, 2010

canadian living

hari ni aku beli plasticine ntah kali keberapa utk Aisy.. tp seperti biasa dier main sorg tanpa aku teman dier.. poor my baby.. lepas tu aku jd kesian n aku pun pergila surf tajuk clay/plasticine craft n jumpa macam2 kreatif website.. pehtu tetiba nak bagi review pasal canadianliving.com. so not bad la.. byk idea aku dpt dan yg pasti akan dimanfaat sebaik2nya.. aku akan ajar aisy camana nak main plasticine dgn creativenya..
kat website nih bukan aje ajar plasticine tu.. tp ader lg creative project yg boleh dibuat bersama2 dgn yg tersayang nih. lepas nih abihla Aisy memacam ibu nak ajar ni.. hihi ( rajinkah aku nak layan??) tetiba teringat ini quote " learning is a journey not a destination" so aku berazam.. aku dan Aisy akan main clay bersama2, togeder2 mulai hari ini.. sehingga kami berdua muntah ijo sbb bowink... hahaha
lepastuh terjumpa lak ini qoute
""Creativity can solve almost any problem. The creative act, the defeat of habit by originality, overcomes everything." George Lois, author.
so apa lagi... marilah kita berkreatif dgn anak2

No comments:

Post a Comment